2.01.2012

Pocahontas

Hej hej ljudi! Imam nešto da podelim sa vama! Ovo je definitivno nešto što je deo mog života još od kad sam bila dete, ali i u bilo kom drugom trenutku, kao što je to i ovaj, pa zato želim da pokažem i predstavim i vama! Obratite pažnju! :) U pitanju je igrica Pokahontas, Disney-eva. Čak je za SEGA-u pravljena, ili što bismo po srpski rekli Segu, i pikseli se skoro mogu prebrojati, ali je ipak jedna od najlepših igrica koju sam igrala. Trebalo mi je sve ukupno dva sata da je pređem celu i stvarno je bilo divno provesti dva sata posvećenih ovako nečemu. Verujte mi da je čak bolja i nego sam crtani film, mnogo je detaljnija, deluje kao da je za decu od 3 godine, ali ipak ima mnogo skrivenih detalja koje čak mogu da zainteresuju i oduševe starije(evo i moj slučaj). Pa ako budete imali vremena odvojite 2 sata za ovo i uživajte. A ja vam ostaljam skrinšotove(screenshoots), link za besplatan download i video pa se vi odlučite da li da isprobate igricu. Ja garantujem uživanje ako volite životinje, prirodu, igrice ili pak ovu pesmu koja je na videu, jer se ona provlači kroz celu igru. Do sledećeg posta, pozdrav! ;)












Ma zar nije najlepša?

OBOŽAVAM POKAHONTAS!!! <3

No comments:

Post a Comment