11.28.2011

Heaven

Dugo sam se pitala šta se dešava posle smrti...evo,već skoro 13 godina...Da li ću se jednoga dana posle smrti opet roditi kao neko drugo biće i da li ću se sećati prethodnog života,ili ću pak otići na nebo i biti u Raju? Onda sam se pitala kako to Raj izgleda. Da li tamo ima sve što nam se jede,ili prelepi vrtovi puni cveća i mnogo srećnih i dobrih ljudi koji nas pozdravljaju svojim sjajnim,belim osmesima? Onda sam cula ovu pesmu:


Njegov dan bi bio potpun kada bi me poveo do Raja? Volela bih da sam ranije znala da je Raj baš tu pored nas i da nema potrebe da ga čekamo posle smrti već da uživamo u njemu sada,dok traje,i da sam mu to rekla. Uštedela bih toliko godina razmišljanja o tome i potrošila ih na nešto korisnije. Ono što čini moj Raj jeste to kada znam da je on dobro,da je srećan,da je nasmejan i da se raduje...kada mislim kako on zna da sada mislim na njega, i kada znam da mogu da se probudim pored njega i da je uvek tu da me uteši kada imam strašne snove ili teške trenutke u životu,jer i oni su deo Raja. Kada plačem radujem se i suze mi se slivaju preko osmeha jer sam srećna što imam razloga da plačem.Znam da živim u Raju jer je njemu pored svih lepota i čari ovoga života dovoljno da ima mene uz sebe,i tako i on čini moj svet. Možda je u vašem svetu Raj nešto drugo,ali nemojte da provodite život čekajući ga posle smrti već se prepustite onome što je oko vas i znajte Raj je pored nas,u malim stvarima,nemojte ga tražiti negde dalje.



No comments:

Post a Comment