4.02.2013

I LOVE TO TRAVEL BADGE

Dobila sam I love to travel značku i sada treba da izaberem zemlju u koju želim da putujem i koja mi je omiljena i da o njoj pišem. Ja sam naravno odabrala Kinu i napravila svoju značku za Kinu. Onaj ko je dobije može da odluči šta želi da piše o toj zemlji koju izabere i koliko dugo će pisati o njoj. S obzirom da bih ja zaista želela da odem i verovatno hoću pokušaću u narednih nekoliko nedelja da kopam po internetu ne bih li našla sve što me interesuje pa ću tako i vama pisati sve o Kini što mi se učini korisnim ili zanimljivim. Očekujte prvi post o Kini uskoro ;)

1 comment:

  1. Kako se dobija ta znacka? Hocu i ja da putujem i pisem! To mi je ionako zanimanje iz snova, pa bi moglo da postane i java! :) Uz jos malo fotografije, milina! :)

    ReplyDelete