11.01.2012

Well,go on,kill me!

Zdravo svima!
Znam da sam jedno užasno neodgovorno stvorenje, ali eto, mislim da ćemo svi morati da se pomirimo sa tim neko vreme, dok ne poradim na tome... Prvo nisam imala internet kad sam se preselila,a posle..posle me je mrzelo...i opet me je mrzelo...i sad me mrzi..ali evo,prevazići ću sebe...Jej!

Dakle, neke slike sam vam ostala dužna..i dalje NISAM dobila foto aparat za svoj rodjendan (koji je bio 30. juna) pa sam  morala da slikam telefonom...

Obećala sam sliku trpezarije kad stigne zavesa...:D
Evo je:




Sad je na redu dnevna soba....









Kao što vidite,slike nisu slikane u jednom trenutku,već su slikane u epohama...to znači da sam mislila na vas sve vreme iako nisam pisala :D...stvarno jesam,samo mi je ovo bio jedan vid obaveze,a meni kad je nešto obaveza tolikoooo mi je teško da uradim,ajoj...Sad kad sam ovu obavezu ispunila(konačno) osećaću se slobodno da pišem bilo kad i o bilo čemu, tako da će postovi biti češći. Neću da obećavam, opet ću to shvatiti kao obavezu,onda ništa :D



Do sledećeg posta,

UŽIVAJTEEEEEEEEE <3

1 comment:

  1. Želim obavijestiti svijet o Dr.ODION-u, velikom čarobnjaku koji je vratio mog muža kad sam mislio da je izgubljena svaka nada. Bila sam trudna kad me suprug ostavio zbog druge žene. Dr ODION je koristio svoju snažnu čaroliju kako bi mi vratio osmijeh na lice vrativši mog čovjeka čarolijom, isprva sam mislila da sanjam kad mi se muž vratio na koljena moleći me da mu oprostim i primim ga natrag i uvijek od tada me voli više nego što sam ikad očekivao, pa sam dao zavjet da ću svijetu dati doktor Dr.ODION jer je on Bog na zemlji. Imate li problema u svojoj vezi? je li vaš partner raskinuo s vama, a vi ga i dalje volite i želite mu povratak? Imate li problema sa svojim financijama? kontaktirajte Dr.ODION danas kako bih vam dao 100% garanciju da će vam pomoći baš kao što je i meni pomogao. možete mu se obratiti (drodion60@yandex.com) krajnjim čarobnjakom putem adrese e-pošte: ili WhatsAPP na njegov broj mobitela +2349060503921

    ReplyDelete