7.03.2012

Is it only me?

Sad je 3:57 ja sedim i kucam post. Ako bi se neko zapitao zasto ne spavam,evo da mu odgovorim. Pun je mesec. Pokusala sam da se dopisujem sa deckom a on mi je samo iz sna odgovorio:"aman,spavaj,kao sav normalan svet." Oduvek sam znala da ne spadam u tu kategoriju normalnog sveta ali da sam bas toliko nenormalna pojma nisam imala. Da li je to do horoskopskog znaka, ili je u krvi, ili pak do toga sto sam covek,ne znam. Znam samo da drugu noc ne spavam i da me cekaju bar jos tri ovakve. Pokusala sam da zaspim,pustila Mip radio sa divnom uspavljujucom muzikom,uzela svoj omiljeni jastuk ali ne vredi. Vrucina je uradila svoje, sva sam oznojena i ulepljena,hladim se lepezom, ukljucujem ventilator,pravim promaju ali posteljina je i dalje kao uzareni lim. Onda je stomak poceo toliko da me boli kao da mi je neko napunio zeludac varikinom pa sam uzela cokoladu jer me mrzi da jedem kao covek. Samo pogorsalo stvari. Onda odoh do kuhinje po jelo (citaj:grickalice) i vidim da je masina zavrsila pa uzeh da prostirem ves. Pre toga sam morala da preskocim bratovo telo, koje lici na kakvog mrtvaka, rasuto po podu na cebetu jer mu je u krevetu previse vruce. Nisam ga cak ni pogledala, samo sam ga poletno prekoracila sa sve ogromnom korpom mokrog vesa u rukama. Kad sam izlazila na terasu vidim tatu koji sedi za stolom sa latpoton i radi. Skoro nisam poginula i pokidala tati laptop obzirom da sam se upetljala u kabl istog koga nisam videla u svom tom mraku na terasi i od preupadljivog mesecevog sjaja i povukla ga,srecom ne dovoljno jako da se desi prethodno navedeno u recenici. U trenu mi je laknulo sto nisam jedina koja ne moze da spava kao normalan svet,ali mi ubrzo postade krivo jer znam da cu ja imati ceo sledeci dan da spavam a on mora da radi ceo dan i da putuje zbog posla. Onda su cudne misli pocele da mi prolaze kroz glavu:"da nismo mi vukodlaci,ili neka druga bica koja jos nisu usla u serije i knjige? Mozda sam mackodlak,i macke ispod terase sto se rvaju imaju previse snage kad je pun mesec. A i spavam i mazim se kao macka." Tad odlucih da previse mislim i da treba da sednem i iskuliram. Zato dodjoh vas da pitam, jel se i vama to desava, imate li kakvo resenje ili pretpostavku sta sam to ja? :) Nadam se da vi spavate kao normalan svet i da lepo sanjate.


P.S.Post sam kucala sa telefona zato nema č,ć,š,đ i ž. Može se desiti i u budućim postovima.

No comments:

Post a Comment