9.21.2011

Neka nevažna pesma


Želeti sam mogla ali nisam smela,
jer tek otišla je ona,
a ja sam te već htela.

Mislila sam da ćeš voleti me jako,
ali duboko u sebi
 znala sam da neće biti tako.

Bila sam po strani,klonila se svega,
plašila se ove sudbe,
al' ti me prisili de se oslobodim svih stega.

Pričao si kako ljubav to je bila,
ja sam krivila reči,
i rugala se sreći o kojoj sam snila.

Vremenom poverovah tebi,
otvorih i dušu i srce
pa naškodih sebi.

Pre nego ti rekoh one lepe reči,
ti učiniš nešto
što me u tom spreči.

Zabolelo me jako nedelo to tvoje,
i svaki put za usnu ujedem se
kad poželim sa tobom podeliti osećaje svoje.

I sreća te je tako bilo,
strpljenje me spase
od onog što se zbilo.

Rekao si onda koga stvarno želiš,
iako si mislio da možeš
i sa mnom to da deliš.

Neću reći više od dve reči,
uživaj u ljubavi sa njom,
a ja neću dopustiti da to iko spreči.

No comments:

Post a Comment