2.23.2015

Baljezganja

Јебем му миша, мучи ме та љубав. Да знам шта је можда ме не би ни мучила. Него, знаш, мени се тако неко свиди ,осетим нешто, јелте, и онда одмах помислим љубав је то. Још  одавно сам    мислила  да умем да  направим  разлику између љубави и заљубљености али што сам старија све ми се чини да мање знам . Како то бокте мазо ? Некако више пратим интуицију и чини ми се да ме није изневерила, али опет, правим грешке....мора се ипак мозак користити и за такве ствари, а не само за учење из књига изгледа . Заглупи ме овај факултет  људи  моји . Као и већину, чини ми се. И сад схватих да за све пишем да ми се чини. Ето, доказ да више ништа не говорим са сигурношћу јер како и да будемо сигурни у било шта када све око наш зависи баш од наше перцепције ствари. Зато ми је и тешко да користим мозак када схватам да мозгом једна ситуација може да буде и добра и лоша и да све зависи од тога како гледаш на ствари. Па зашто онда и да гледамо када ће само једном ситницом то постати нешто савим друго. Напр. та ситница може да буде наше расположење, утицај који нам други "намећу " и тако....збуњена сам. Помоз'те људи. А и ако ваш послушам то је опет ваше посматрање ситуација и ствари. Не могу то применити на себе и свој живот. Добро, бар је киша свима иста. Или ни она није? 

2 comments:

  1. Не треба мислити пуно о љубави, то је прва грешка. Фазон, ако ти се неко свиђа, пробаш, покушаш, па ако се деси љубав - деси се. Не треба се много цимати, јер тек онда неће доћи. А за перспективу, пази, треба чути и друга мишљења, поразмислити, па можда то на крају и побољша нашу перспективу. Свако је јединствен и види нешто што можда ти не видиш.

    ReplyDelete
  2. Mislim da svi kad-tad prođemo kroz ovu fazu. Na taj način preispitujemo pre svega sami sebe. Kada sam upisivala fakultet mislila sam da je ceo svet moj i da je to to - da sam najpametnija. Međutim, kada sam ga završila - shvatila sam da ništa ne znam, da je čak i "ljubav" počela da me plaši zbog tog osećaja neznanja.

    Post u kojem sam pomenula baš te perspektive o kojima ti pišeš.
    http://nislive.blogspot.com/2015_02_01_archive.html

    Uz to,ovo je najnoviji :
    http://nislive.blogspot.com/2015/03/kilometar-kose-za-decu-obolelu-od-raka.html

    Pratim te! :)

    ReplyDelete