2.03.2014

Your man

Ne znam da li me hladnoća drži na odstojanju,
da li strah ili moja doslednost vaspitanju,
da li pogledi i kovrdže crne
ili mladost koja nas deli.

Da li je mladost ili pak starost ta koja stoji između nas?
I šta nam to gori u srcima pa mi samo san donosi spas,
kada zaboravim dodire ruke, promukao glas
i slatke muzičke zvuke?

Ni sama ne znam da li smem podići glavu i stati pravo
kada znam da ako me osvojite meni niko neće reći "bravo" ,
već ću na leđima nositi osude, poglede
i reči pogrdne.

Nije mi jasno šta vas to ka meni vuče i
zašto toliko želite da budem vaše luče,
ali znam da osećanjima narediti je teško
i trudim se, danima branim sebi da misli
mi lude.....

Čuvajte srce moje jer ono još uvek je mlado,
ne ume stajati samo i skače u zagrljaje vrlo rado,
ali ga štitite dobro,
jer ako ste vi onaj ko će ga slomiti
utehu mu niko ne može pokloniti.



1 comment:

  1. Kada sledimo istinu srca ono nikad ne moze biti slomljeno. Ono samo voli.. Volim te duso moja draga.

    ReplyDelete